פינוי בינוי בנתניה - כל המידע על פרויקטים של התחדשות עירונית בנתניה

פינוי בינוי בנתניהאנחנו שומעים בשנים האחרונות יותר ויותר על פרויקטים של התחדשות עירונית אשר יוצאים אל הפועל ברחבי ישראל וגם העיר נתניה לא נותרת מאחור.

יש לא מעט פרויקטים של פינוי בינוי בנתניה, אשר חלקם כבר יצאו אל הפועל ואף אוכלסו וחלקם נמצאים בימים אלו בעבודה.

כך יוצא שבחודש יוני 2019, הודיעה ראש העיר מרים פיירברג, שבעיר עתידים לצאת אל הפועל פרויקטים של התחדשות עירונית בנתניה אשר יכללו לא פחות מ-15 אלף יחידות דיור.

מכיוון שהעיר נתניה טומנת בחובה מגוון רחב של יתרונות כמו: מיקום מרכזי, חופי ים קסומים ומתחמי תרבות ובילוי גדולים, הכדאיות הכלכלית של הפרויקטים הללו, איננה מוטלת בספק. 

פינוי בינוי בנתניה – בכל רחבי העיר

כל מי שיתחיל בחיפוש מידע אחר פרויקטים של פינוי בינוי בנתניה, עתיד לגלות מספר פרויקטים מרשימים כמו: מגדלי סביון סיטי, הנמצאים בשלבים מתקדמים ועתידים לכלול 4 בניני יוקרה מרשימים., פרויקט פנחס לבון אשר אמור להיבנות בשנים הקרובות ולתרום את חלקו להתחדשות העירונית של נתניה ועוד מגוון פרויקטים הנבנים או העתידים להיבנות בכל רחבים העיר ולספק לדייריהם איכות חיים.

כמובן, שמי שמעוניין לרכוש לעצמו יחידת דיור באחד מאותם הפרויקטים, חשוב שינסה לאסוף מידע נרחב יותר לגבי הפרויקטים השונים ובין היתר: גודל יחידות הדיור, מחירים, מיקום מדויק בעיר נתניה ובשורה התחתונה, מידת המענה של אותם הפרויקטים על הדרישות והצרכים. 

מי עומד מאחורי הפרויקט?

אחד הפרמטרים החשובים אשר ישפיעו על רכישת יחידת דיור בפרויקט פינוי בינוי , יהיה מי החברה אשר עומדת מאחורי אותו הפרויקט.

כאשר, חשוב לבדוק שמדובר בחברה מקצועית ואמינה, בעלת מוניטין, כמו גם הכלים והיכולות להוציא את הפרויקט אל הפועל בצורה אשר תענה על כל הציפיות.

כך יוצא, שאם אתם תרים אחר דירות בנתניה, תשמחו לגלות שחברת "אפריקה ישראלהתחדשות עירונית" מבית אפריקה ישראל מגורים הפופולארית ובעלת המוניטין עומדת מאחורי חלק מהפרויקטים של פינוי ובינוי והתחדשות עירונית בנתניה - המדוברים בעיר. כך שכל שנשאר לכם לעשות, זה ליצור קשר, לקבל את כל הפרטים ולהגיע, להתרשם או לקבל את המידע לגבי הפרויקטים השונים ויחידות הדיור שבו.