פינוי בינוי בתל אביב - להתחדש ולהישאר בתל אביב

רבים חולמים לעבור דירה לטובת דירה חדשה לגמרי, דירה שזה עתה יצאה מהניילונים והם הראשונים שזוכים לגור בה. עם זאת, דירות חדשות בבניינים חדשים לחלוטין דורשות מרוכשי הדירות להתרחק לא מעט ממרכז העיר, בוודאי כשמדובר על תל אביב הצפופה. עבור רבים זהו מחיר כבד מדי. אין כמו הנוחות שבמגורים במרכז העיר, אזור בו הכל נמצא במרחק נגיעה ואין צורך לעמוד שעות בפקקים. פרויקט פינוי בינוי בתל אביב הוא בדיוק המתכון איך לזכות בדירה חדשה בבניין חדש מבלי להתרחק מילימטר מאזור המגורים אליו אתם רגילים.

בכל זמן נתון יוצאים לדרך פרויקטים של פינוי בינוי בכל רחבי הארץ, כאשר הפרויקטים הללו טומנים בחובם יתרונות רבים לכל הלוקחים בהם חלק: בעלי הדירות אשר נהנים מדירה חדשה, משודרגת ויקרה יותר מזאת שהייתה להם, היזמים אשר נהנים מתוספת של יחידות דיור והעיריה אשר נהנית מהתחדשות עירונית ומשדרוג השכונה.
אז כמובן שהעיר הגדולה תל אביב לא נשארת מחוץ לתמונת ההתחדשות העירונית וגם בה יצאו אל הפועל עד היום לא מעט פרויקטים של פינוי ובינוי, ויש לא מעט פרויקטים נוספים אשר קורמים עור וגידים ועתידים לצאת אל הדרך בשנים הקרובות. 
חשוב שכל מי שמעוניין לרכוש דירה בתל אביב יערוך היכרות גם עם כל אותם פרויקטים מסוג פינוי בינוי בתל אביב, כי מאוד יכול להיות שהדירה החדשה שאותה הוא עתיד לקנות, שוכנת באחד מאותם פרויקטים.

פרויקט פינוי בינוי בתל אביב - כל היתרונות

לפרויקטים של פינוי בינוי בכלל, ופינוי בינוי בתל אביב בפרט, יש הרבה מאוד יתרונות: 

• בית מרווח בעיר הגדולה: פרויקטים של פינוי בינוי מעניקים לרוכשים דירה גדולה מהדירה הקיימת באופן משמעותי. לרוב מדובר על חדר אחד נוסף לפחות וגם מרפסת שמש. מעבר לכך, הבניין מקבל גם מעלית ולובי מרווח, והדובדבן שבקצפת, בטח בעיר כמו תל אביב, הוא החניה העומדת לרשות הבניין. 

• העלאת ערך הדירה: כפועל יוצא מהיתרונות הקודמים, כמובן שיש עלייה ניכרת בערך הדירה. דייר שיהיה מעוניין בשלב מסוים למכור את דירתו יזכה לסכום משמעותי לעומת הסכום שהיה מקבל לפני הפרויקט.

• בטיחות: בניינים חדשים צריכים לעמוד בכל התקנים של בטיחות מפני רעידות אדמה או בטיחות אש. דירות ישנות בבניינים שעוברים פינוי בינוי בעיר תל אביב הן גם דירות ללא ממ"ד אשר נוסף לכל דירה כחלק מהפרויקט. חשוב כמובן לבחור בחברה מקצועית ורצינית שתוביל את הפרויקט ללא פשרות ותבצע עבודה איכותית על פי התקנים המחמירים ביותר.

פינוי בינוי בתל אביב – הפרויקטים שחשוב להכיר

יש לא מעט פרויקטים עתידיים במסגרת ההתחדשות העירונית בתל אביב, כאשר בין המדוברים שביניהם: דרך השלום 73-75, קיציס 22-26 ופרויקט מינץ 18-22 שכבר נמצא בשלבי הבנייה שלו. 

כאמור, כל פרויקט פינוי בינוי שכזה טומן בחובו בשורה ולא רק עבור הדיירים, היזמים או הלוקחים בו חלק, אלא גם עבור אותם אנשים אשר מעוניינים לרכוש נכס נדל"ן יוקרתי וחדש בתל אביב ומחפשים אחר פרויקט אטרקטיבי לצורך המטרה. 

כמובן שלצד הפרויקטים הללו יש עוד לא מעט פרויקטים של פינוי בינוי בתל אביב, שכדאי לאסוף עליהם מידע בטרם קבלת ההחלטה.

התחדשות עירונית בתל אביב - איכות חיים גבוהה ששווה חוסר נוחות זמני

דיירים רבים נרתעים מפרויקטים של פינוי בינוי בגלל חוסר הנוחות הזמני בהם כרוך פרויקט כזה והשינויים שהם נדרשים לעשות עד שהבית החדש יהיה מוכן, במיוחד דיירים מבוגרים וקשישים שרגילים לביתם על כל החסרונות שבו ופחות מתחברים לבנייה חדשה. מניסיון, פינוי בינוי בתל אביב משנה לאין ערוך גם את חייהם של אותם קשישים והם זוכים לקבל איכות חיים אחרת לגמרי שלא חלמו עליה.

חברת אפריקה התחדשות עירונית היא חברה בעלת מוניטין, מקצועית ורצינית המובילה בהצלחה רבה פרויקטים של פינוי בינוי בתל אביב ועושה זאת לשביעות רצון הדיירים.

הכתובת הנכונה לפרויקט פינוי בינוי והתחדשות עירונית בתל אביב

בשביל להוציא פרויקט פינוי ובינוי אל הפועל ובעיקר בעיר מבוקשת כמו תל אביב, אי אפשר להתפשר על פחות מהחברה המקצועית והמנוסה ביותר, על מנת שזו תוציא את הפרויקט אל הפועל.

זאת הסיבה העיקרית בגינה חברת אפריקה התחדשות עירונית תהווה את הכתובת הנכונה למטרה זו. מוזמנים ליצור קשר עם החברה ולקבל את כל המידע על פרויקטים של פינוי בינוי בתל אביב עליהם עומלת החברה בימים אלו או על אלו העתידים לצאת אל הפועל בשנים הקרובות. 

 

התחדשות עירונית תל אביב

לכל הפרויקטים >>